Javier Hernández diploma paralímpic Londres 2012 a Naise Barcelona.
Aquest dimecres s’ha dut a terme a l’Escola Thau de Sant Cugat, dins el projecte “Fem Futbol, Fem Valors” de Naise Barcelona, la conferència a càrrec de Javier Hernández Aguirán. Els jugadors de Naise Barcelona FC hi han estat presents.

En Javier, és un referent pels seus valors demostrats davant les adversitats. Ha fet de les seves dificultats físiques, una oportunitat de viure plenament amb tot allò que s’ha proposat. És una persona que mai s’ha donat per vençuda i la motivació de la recerca de nous reptes, fa que sigui un veritable exemple per a tothom.

És així, que hem volgut donar a conèixer la seva vida personal, professional i esportiva. Periodista de professió, amb tots els títols acadèmics del món del futbol i amb diploma paralímpic de les Olimpíades de Londres 2012.

En Javier té un lema: “priorizar lo que se tiene sobre lo que nos falta y dedicarle siempre más tiempo a la solución que al problema”

www.delospiesalacabeza.org

“Nobleza, Amistad, Ilusión, Sentimiento y dEportividad (Esportivitat en catalán) son sus cinco sentidos, además de las siglas que dan nombre a un Proyecto muy real, donde se aspira a la victoria, sin que todos los caminos sirvan para conducir a ella, y donde se juega con los demás y se compite contra uno mismo, contra su mejor version, humana y deportiva. Suena a quimera y cualquiera diría que es un imposible. Consideremos que sea utópico y consideremos que en la utopia debe estar el futuro.

Hace unas semanas recibimos la propuesta de dar una conferencia a sus allegados y no hubo nada más que hablar… A la charla acudieron casi un centenar de personas y, como no podia ser de otra manera, los chicos del equipo infantil, los abanderados de este club recién nacido, ocuparon un lugar principal. Su comportamiento y atención resultaron tan perfectos como demuestran cada jornada en los terrenos de juego. Donde, por si algún escéptico está a punto de emitir alguna duda, también acostumbran a ganar sus partidos.

Aspirando a nuestro máximo y exigiéndonos al máximo, encontraremos nuestra major version. Y surgirán más clubes como Naise Barcelona Football Club.”

Aquestes són les paraules d’en Javier per descriure el projecte FEM FUTBOL, FEM VALORS de Naise Barcelona FC.

Podeu trobar la publicació completa a http://www.delospiesalacabeza.org/2016/04/27/nobleza-amistad-ilusion-sentimiento-deportividad/